Gastvrijheidstraining

Tevreden gasten zijn terugkerende gasten. Daarnaast zorgen tevreden gasten voor mond-tot-mond reclame. De meest positieve reclame die je kan krijgen, mensen hechten immers waarde aan de mening van vrienden. Tijdens de gastvrijheidtraining leggen we aan de hand van praktische en herkenbare voorbeelden en oefeningen uit hoe medewerkers gastgerichter te werk kunnen gaan.

Hoe gaat het in zijn werk?

Door deze cursus zullen cursisten zich bewust worden van hun houding en gedrag en hoe een gast dit kan ervaren. We leren de cursisten hoe ze nog beter kunnen communiceren met gasten en ze de gewenste uitstraling kunnen verkrijgen. We zullen in gaan op verschillende onderwerpen, zoals gastgericht handelen, non verbale communicatie, inleven en anticiperen op de gast, omzetgericht bedienen, omgaan met lastige klanten en klachten. Deze cursus geeft medewerkers alle handvaten om uitermate gastvrij te werk te gaan.

Waarom kiezen voor Opleidendoejezo?

• Persoonlijke werkwijze;
• Hoge kwaliteit;
• Jarenlange ervaring;
• Al onze cursussen zijn afgestemd op de praktijk, je kan je kennis dus direct toepassen!

Wil je meer weten over de cursus Gastvrijheidtraining of wil je je aanmelden? Neem dan contact met ons op, wij helpen je verder.

Rijles

Neem direct contact op

“Alles is mogelijk bij opleidendoejezo”

Neem direct contact op

 

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.